Váš železničný portál
Registrovať sa

Parný expres Jaroslav Kocourek

Tip na výlet 11.6.2007 22:00 administrator Zobrazené: 4844

 Každoročne je so Zrazom železničných historických vozidiel spojená aj jazda parného expresu z Prahy do Bratislavy s čestným názvom Jaroslav Kocourek. Keďže tento výnimočný vlak sa na svoju cestu vydá aj tento rok, prinášame Vám jeho cestovný poriadok.
Zredukované!
Kúty 01:49 02:19 voda z pož.vlaku, tech.kontrola,
Bratislava hl.st. 03:19
Bratislava východ 03:44 prích.

Zostava súpravy 486.007 + 498.022 + SR 016 + SR 014 + Salón 013 + 1xBc + BRam + 3xBc. Hmotnosť súpravy celkom 380 + (341) ton, dľžka vlaku celkom 250 metrov.
3) Dňa 17.06.2007 zaveďte (R30236 Bratislava východ – Kúty – dps 961 ŽSR zo dňa 12.06.2007)/ R 1.nsl.374/1.nsl.680 na trati (Kúty) – Kúty št. hr. a ďalej…
Bratislava východ odch. 08:00
Bratislava hl.st. 08:20 08:30
Devínska Nová Ves 08:50 09:15
Kúty 10:00 10:55 rušeň 486.007 na príprah, voda,,
3a) Zostava súpravy pre odchod z Bratislavy východ = 486.007 + 3x Bc + BRam + 1x Bc + Salón 013 + SR 014 + SR 016. Hmotnosť súpravy celkom 380 + (166) ton, dľžka vlaku celkom 215 metrov. Parný rušeň 498.022 povezie v úseku Bratislava-východ – Kúty zvláštny vlak s vozňami MÁV, v úseku Bratislava hl.st. – Devínska Nová Ves súbežná jazda oboma tunelmi, ďalej paralelná jazda so vzájomným predbiehaním.
3b) Zostava súpravy pre odchod z Kútov = 486.007 + 498.022 + 3x Bc + BRam + 1x Bc + Salón 013 + SR 014 + SR 016. Hmotnosť súpravy celkom 380 + (341) ton, dľžka vlaku celkom 250 metrov.
Tento príspevok bol na žiadosť českej strany zredukovaný. Zverejnené na základe zákona o slobodnom prístupe k informáciám 211/2000 Z.z.

Pridajte sa do diskusie!

Žiadny komentár k: Parný expres Jaroslav Kocourek

rusen zo dňa 13.6.2007 10:19

Kdo toje “ česká strana“? A kdo bol ten Kocourek? 😮 Aj v Cecháach maju zákon o slobodnom prístupe k informáciam. :pipi:

Reagovať

kubicek zo dňa 13.6.2007 10:24

rusen: Nejspíš český pořadatel jízdy. Holt když požádá adminy webu, aby to info stáhli a oni mu vyhoví, tak těžko něco naděláš. A těžko se tomu můžeš divit, když se nejedná o tak úplně veřejnou jízdu.

Reagovať

da001 zo dňa 13.6.2007 10:34

rusen: Tady je něco o J.Kocourkovi:
http://www.cd.cz/static/old/NEW/TCD2006/6_28koco.htm
Žádost české strany nekomentuju, každý si udělá úsudek sám 😕

Reagovať

hopla zo dňa 13.6.2007 12:13

Ziadost ceskej strany je celkom opravnena, kedze sa tu zverejnili interne dokumenty CD (ukradnuta DPS) bez akehokolvek opytania ci organizatora alebo tlacoveho hovorcu CD, ktory ako jediny opravneny organ CD je povereny vydavat informacie pre media. Ani napriek okamzitemu poziadaniu zo strany organizatorov nebola informacia z webu odstranena, jedna sa o cistokrvne plagiatorstvo a sebecke nicenie prace organizatora a ucastnikov predmetnej jazdy, ktori tymto boli okradnuti o exkluzivitu, na ktoru maju pravo. Z tohoto dovodu tento web porusil dobre mravy, eticky kodex a tymto krokom stratil doverihodnost do buducna v ociach organizatorov. 😳 :pipi: :pipi: :pipi:

Reagovať

rusen zo dňa 13.6.2007 12:52

hopla : Aty sy kdo.? Hovorca CD? Tak sa my zda ze ti z toho tepla haraši vo vezi! Mmozno bysi mal navstivyt psychoatria ,ale vázne. Preco tu osocuješ ze boli “ okradnuti o exkluzivitu, na ktoru maju pravo “ . To je teda blafff 😕 Ved ani nevies co su dobre mravi! Ked tu pises take nenormalne.
:pipi: :pipi: :pipi:

Reagovať

kubicek zo dňa 13.6.2007 13:16

rusen: Dobrym mravum se radsi nauc ty, jo? Ty bys byl nadseny, kdybys dal za neco urcitou ne nezanedbatelnou sumu penez a nekdo jiny mel totez zadarmo?

Reagovať

rusen zo dňa 13.6.2007 13:26

kubicek : Dobrym mravum se radsi nauc ty, jo?

:pipi: Jasom sa pytal kdoje hopla ked tu pise take sproste . To moze byt hocikdo! A ja nic zadarmo nechem a aj tak nejdem do Bratislavy lebo jeto daleko z Lucenca. :good:

Reagovať

kubicek zo dňa 13.6.2007 13:32

rusen: Ja nevim, co se ti nelibi, onen uzivatel hopla to napsal sice tvrde, ale korektne. Ty ho za to posilas na psychiatrii. Taky nechapu, co te stve na tom, ze neni k dispozici jizdni rad vlaku na cesk strane. Na Antona s Albikem se muzes v pohode podivat na Rendezi a v nedeli rano kdekoliv na trati. Navic uvidis spoustu dalsich historickych vozidel, tak si nestezuj, ze nevis, kdy vlak jede treba pres Vysocinu, kdyz je ti to stejne k h… A pokud se chces zucastnit nejake fotozastavky, tak neni takovy problem se domluvit s organizatory a dat mu aspon symbolicky poplatek (ja to tak treba hodlam udelat).

Reagovať

administrator zo dňa 13.6.2007 14:15

Vážený Hopla, tieto dps sú prístupné komukoľvek na opýtanie v každej dopravnej kancelárii. V dps sa neuvádza, že preprava je tajná ani nijakým spôsobom neobmedzuje nakladanie s informáciami. Ak niekto, koho nepoznáte, zavolá Vám a povie, aby ste skočili z okna – skočíte? Parný vlak z Prahy vezený rušňom 498 022 sa stal tradíciou a chodí na Východné každý rok, tak aké tajnosti? Naša stránka má súhlas na zverejňovanie informácií priamo od Múzejno-dokumentačného centra, na základe ktorého aj došlo k redukcii informácií. Ešte uvádzam, že dps bola uverejnená v plnom znení. Na margo Vašich poznámok o dobrých mravoch a etickom kódexe by sme Vás chceli upozorniť, že vystupujete anonymne, čo o niečom svedčí, Y Vám robia trošku problémy, ale i napriek tomu Vám ĎAKUJEME, že čítate našu stánku a dovoľujeme si Vás upozorniť a pozvať Vás na jedinečné prekvapenie iba na našej a partnerskej stránke počas tejto veľkolepej akcie.

Redakcia RAILPAGE.NET

Reagovať

feri2016 zo dňa 13.6.2007 17:59

hopla sú :

Mgr. Radek P.

a

Ing. Marián Š.

Reagovať

hopla zo dňa 13.6.2007 19:26

Vazeny pan administrator.

1.) DPS je interny informacny dokument spravcu zeleznicnej infrastruktury. To, ze su „pristupne“ komukolvek je hrubym porusenim pracovnej discipliny toho zamestnanca drahy, ktory vam tu DPS poskytol. Typ tychto informacii je doverny a preto nie je pravda, ze si s nimi mozete nakladat ako chcete. Preco teda nezverejnite napriklad DPS o vlaku s jadrovym palivom ?
2.) To, ze je parny expres tradicia nie je ani trosku zasluha Vas ani nikoho druheho ako organizatorov. Tajnostou urcite nie je, ze parny expres pride na Vychodne. Mimochodom na konkurencnej stranke je dokonca aj pozvanka na jazdu v parnom exprese. Co uz, ale tajne je, je program co sa udeje medzi vychodzou a cielovou stanicou. A na to tu narazam!
3.) To, ze mate suhlas na zverejnovanie informacii od MDC je fajn. MDC ma posobisko na Slovensku a vy ste zverejnili informacie o CR kde MDC tuto pravomoc nema. Navyse MDC nie je organizator jazdy parneho expresu Jaroslav Kocourek. Ale nejde mi do hlavy, preco ste to povolenie od MDC museli ziskat az dnes dopoludnia a nie skor.
4.) Akoto ze anonymne? Pan administrator (mam pocit, ze zlodej krici zlodeja. Kto to vlastne je ten administrator?) som riadne prihlaseny, dokonca v mojom profile najdene emailovu adresu co som prirodzene nedal, aby sa zobrazovala pretoze nepotrebujem mat schranku plnu spamu. Ale je to slobodne vyuzitie jednej z funkcionalit vasho registracneho systemu. Ale ani ja neviem kto je ten administrator ? Zeby pan Ivanic, Dirga alebo Kandrik ? Y sem neplette, tie su mierne off-topic, navyse ked nemate pravdu.
5.) Dakujem za pozvanie, uvidime ci ho vyuzijem.

S pozdravom

hopla

Reagovať

hopla zo dňa 13.6.2007 19:29

Som rad, ze ste neumrel pan Ing. Peter P. Zo srdca Vas pozdravujem 🙂

Reagovať

piroska zo dňa 13.6.2007 19:32

Ked sa tu tak predstavujete tak feri2016 je pan Magister Andrej Ivanic. A ja som Ing. Póňa alias taurus z webu s cervenym pozadim.

Reagovať

feri2016 zo dňa 13.6.2007 19:44

Ing. Marián Š.

Nie som ani Ing. Peter P. ani Mgr. Andrej I.

Ale vy sa ako admin vlakynet schovávate sa za ďalšie iné prezývky aby ste mohol provokovať na vlakynet a vyvolávať hádky (?) a to už aj na iných weboch (!), a to svedčí len o vašich hlbokých komplexoch.

Reagovať

administrator zo dňa 13.6.2007 22:26

Važený pán Hopla, Vaše pripomienky nám tu pripadajú ako ťahanie sa o vedierko na pieskovisku. O čo Vám vlastne ide? Naša stránka je o živote na železnici, rovnako ako tá Vaša. Snažíme sa o priazeň fanúšikov rovnako ako vy, a poúkame odlišný pohľad na železnicu ako vy. Ide o to, že kto sa chce niečo dozvedieť, klikne tam aj tam a môže si vybrať. Našou snahou nie je konkurovať ale dopĺňať informácie, ktoré chýbajú.

A k Vašim otázkam:
1) Nie sme Greenpace, aby sme sa zaujímali o jadrové palivo i keď – odkiaľ berú informácie oni, keď sa stihnú priviazať ku koľajniciam?

2) Prečo by verejnosť nemala vedieť o tom, že sa dá zorganizovať i takáto akcia? Že vlak môže prechádzať cez atraktívne miesto i opakovane? Pre väčšinu cestujúcej verejnosti je to úplná novinka!Avšak pre profesionálov – rutina a v tom je ten rozdiel. Určite by to pomohlo pri predaji vstupeniek a v konečnom dôsledku i k rentabilite celej akcie a tým nepochybne získaniu financií na daľšie prevádzkovanie týchto technických skvostov.

3)Váš detektív má mýlne informácie – súhlas na zverejnenie sme dostali od MDC pred uverejnením oboch príspevkov. Inak by neboli zverejnené.

4) Anonymne znamená, že sa hanbíte vypísať kolonku so svojím menom a to, čo tu píše admin je vyjadrením názoru celej redakcie. Jej mená a kontakty sú v tiráži. Apropo slovo dôveryhodnosť sa fakt píše s Y.

Redakcia Vám opätovne ĎAKUJE za vyjadrenie Vášho názoru a veríme, že prispejeme konštruktívnou debatou k ujasneniu sporných otázok a tým podpore pri znovuzrodení a prevádzkovaní týchto cenných exponátov histórie železničnej dopravy.

S pozdravom
redakcia RAILPAGE.NET

Reagovať

piroska zo dňa 14.6.2007 6:36

Inak v principe suhlasim s tym , ze nie je dovod na nezverejnovanie jazdy parneho vlaku , napriek tomu , ze si jazdu vlakom niekto objednal.

mam pocit , ze niekto si urobil z albatrosa sukromnu masinku a jazdy tohto vlaku si privlastnuje.mam na mysli toho uspineneho kurica z albatrosu a jeho priatela zo slovenska.Inak situacia zo slovenskym albatrosom speje k tomu istemu , ze jeden clovek , ktory sa rad nechava oslovovat pan Veduci si ho pomaly ale isto privlastnuje, aj napriek tomu , ze je zatial albatros porosipany po celych vrutkach.
Hneva ma tu len to , ze urcity egoisti ako hopla /simo s kuricom/ a feri2016/ ako ivanic/sa tu hraju na najvacsich zachrancov zeleznice a kazdy z nich je obycajny falosny podrazak , lebo pouziva aj 3 alebo 4 nicky naraz.

Reagovať

specik zo dňa 14.6.2007 6:47

Piroska
Suhlasim s Tebou 😉
No naozaj si nemyslim ze feri je Andrej I. – nedava to logiku – za tym nickom sa skryva niekto iny :byebye:

Hopla
😛
Tu je jasne vidiet ako zuria ludia od „vedla“ ked nemaju info a server Railpage ich ma.

Reagovať

piroska zo dňa 14.6.2007 7:00

Specik: SOm o tom presvedceny ze feri2016 je Mgr. Ivanic.
Co sa tyka informacii o jazde vlaku tak tie informacie na vlaky.net su , len ich nezverejnuju na zelanie pana Kurica a sponzora vlaky.net, aby niekto nedajboze neodfotil ich spanilu jazdu.

Reagovať

specik zo dňa 14.6.2007 7:03

Piroska:
Ja som presvedceny o opaku nedava to zmysel..ved tu je admin.
Ide o to ze vlaky net tam kopiruju cele dpsky ale ked sa nieco objavy tu tak je koniec sveta. Niekto moze vsetko iny nic.

Reagovať

piroska zo dňa 14.6.2007 7:10

Specik: Ze sa objavuju DPS tu ci tam je sikovnost cloveka , ktory to zverejni. Som za to , ze zverejnovanie DPS o pohybe takychto zaujimavych vlakov by mala byt na prospech ako organizatora /ved kto doteraz vahal ,m oze sa este na rychlo zucastnit akcie/ tak aj ostatnych fanusikov zeleznice ,ktory na to nemaju financne , ale radi by si ten vlacik pozreli niekde pocas pobytu na vysocine.
Vlaky a zvlast taketo mimoriadne parne jazdy by mali nas fanusikov zeleznice spajat a nie rozdelovat na vyvolenych a tych druhych. Ved co take mimoriadne mozem ja ziskat oproti ucastnikovy jazdy ak si ten vlak niekde v stanici , alebo pri trati odfotim?

Reagovať

rusen zo dňa 14.6.2007 7:10

Teda tuje hotova vojna pch. 😮 Cumim. Este dobre zeidu prazdniny a idem ku babke a tam neni internet. Ale tesim sa na reprotaz a fotky.

Reagovať

specik zo dňa 14.6.2007 7:14

Piroska
Tak isto suhlasim. Zverejnenie DPS podla mna nie je nic zle. No vyzera to tak ze niekomu to poriadne vadilo.
Skoda ze cerveny web je plny zakerakov a neprajnikov…
Sam som si mal moznost to niekedy vyskusat.

Reagovať

kubicek zo dňa 14.6.2007 7:24

piroska: Ved co take mimoriadne mozem ja ziskat oproti ucastnikovy jazdy ak si ten vlak niekde v stanici , alebo pri trati odfotim?

No, pořád je tu fakt, že „někdo“ musel ten vlak zaplatit. Bez toho „někoho“ by ten vlak nevyjel, tudíž se nemůžeš divit, že si určitým způsobem chrání výsledky této jízdy (tj. hlavně fotky a videa). Nikdo tě nemůže omezovat v tom, aby ses postavil k trati a vyfotil si jedoucí zvláštní vlak. Horší je, že řada exotů se přimotá i k „oficiálním“ fotozastávkám a překáží těm, kteří za to zaplatili nemalou částku.

Reagovať

kubicek zo dňa 14.6.2007 7:26

Jo a fakt mi pořád nedochází, co vadí pár slovenským šotoušům na tom, že nemají k dispozici jízdní řád vlaku na českém území. To by spíš mělo sr.t mě, že nevím, kdy mi to pojede přes Brno, ne?

Reagovať

rusen zo dňa 14.6.2007 7:49

kubicek: Neviem ci si taki nehapavy aleb tulen provokujes ajty. Niekdo musel zaplait lenze plati si aj cestu a mozno aj lehatko alebo lozko ? Neni tak? Kolko by zaplatuil clovek z Prahi do Bratislavy inym vlakom.? A fanusikom zeleznice je jedno ako sem ten Alabatros pride ,nemusel tahat osobny vlak alebo parni expres, mohol prist ako rusne z Vrutok ako supravovy vlak , alebo radsej nech sem nechodi vóbec ked su taki. Inak sa mi paci akoto napisal piroska a specik.

Reagovať

754055 zo dňa 14.6.2007 11:40

Chcel by som vidieť osobu, ktorá by mi zakázala fotiť ich vlak na šírej trati. Z toho vlaku by mi mohli akurát tak zakývať, hoci aj s vystretým prostredníkom. Ak nechcú byť fotení, tak nech si po celej trati naťahajú vysoký plot a hotovo. Stále sa tu oháňajú, že fotiči neplatiči – v ich jazyku paraziti – nemajú na fotenie právo a dodávajú, že ak sa fotí pre súkromné účely, t.j. nekomerčné, je to v poriadku, ale hneď, ako sa objaví ľubovoľná fotografia od osoby, ktorá si nezaplatila a mohla fotiť hoci len pre vlastné potešenie, je v ich očiach hlupák. Však koľkokrát sa na vlaky.net osočovalo na druhých ľudí a pritom nemali rukolapné dôkazy, že fotografie s ich vlakom predávajú ?!
K DPS – ako mi vysvetlíte, že nie je problém zavolať do príslušnej kancelárie, kde vám ochotne povedia celý CP ? Zrovnávať vlak s jadrovým palivom a historický vlak je úplne scestné.

Reagovať

kubicek zo dňa 14.6.2007 12:07

Jak u blbejch na dvorečku… 😕
1) Brání vám snad někdo jít si ten vlak cvaknout???
2) Vy snad máte nějaký právní nárok na to, abyste se na webu dočetli kompletní depeši? Prostě se organizátor a admin webu dohodli, že část se nezveřejní a tečka. Je to naprosto jejich věc. Když vás to tak strašně štve, tak si tu depeši opatřete, dejte je na své stránky kompletní a je to.
3) Taky nejsem příznivec tvrdých restriktivních opatření, ale z velké části chápu, že se organizátorovi a platícím účastníkům nelíbí, že si někdo zadarmo sklidí výsledky jejich práce a případně se na tom nabalíkuje. Čímž určitě nejsou myšleni lidi, kteří si udělají jednu fotku, když vlak pojede kolem. A to přesně jste vy, co tu pořád hulákáte jak malí kluci, ne?

Reagovať

754055 zo dňa 14.6.2007 12:26

kubicek:
1. Bráni ( a teraz nehovorím o fotení vlaku na zraze), preto sa tu o tom bavíme. Okrem iného nie je to prvýkrát.
2. Nemám, zato hodil som do pľacu príklad ako reakciu na to, že DPS nie je verejnosti prístupná, čo sa týka vlaku historického.
3. Hulákať ? Nemyslím. Treba pochopiť, že po zverejnení fotky na webe sa v konečnom dôsledku neberie do úvahy, či fotí pre komerciu, alebo ako bolo povedané, pre „jednu fotku“, ale či je platič/neplatič.

Reagovať

kubicek zo dňa 14.6.2007 12:37

A tobě někdo brání jít v neděli ráno kamkoliv mezi Blavu a Břeclav a ten vlak si vyfotit? Teda klidně tam můžeš jít i ve stanovený čas z pátku na sobotu, ale v tý tmě ta fotka asi až tak nevyjde… 😉
Já nevím, jaké jsou pravidla pro DSP ohledně zveřejňování, to ať si vyřeší příslušné instituce. Já taky nemám problém jít se ve stanici slušně zeptat výpravčího, kdy že to pojede. Jen mě fascinují lidé, kteří si myslí, že se jim všechno naservíruje zadarmo až pod nos a jakmile se nedej bože někdo pokusí v rámci možností ztížit, tak se strhne obrovský povyk (kterýpak článek na tomto webu měl u sebe kolem 30 příspěvku, že?) a házení bláta na všechny, kteří se o jízdu vlaku zasloužili. Což je věc typická nejen u nás, ale evidentně i na Slovensku, ačkoliv se omezení informací o jízdě po slovenském území vůbec netýká!
Prostě někdo to zorganizoval, někdo to zaplatil a ten někdo také má právo podle vlastní úvahy zveřejnit či nezveřejnit info o této jízdě. To bych mohl začít tady nadávat na Vrútky, že nikde nevyvěsili jízdní řády parních fotovlaků, co jezdily před cca 2 měsící pro zahraniční turisty.

Reagovať

754055 zo dňa 14.6.2007 12:45

Bránenie k foteniu – nechám to tak, každý je presvedčený o svojej pravde …
Pokiaľ ide o stiahnutie CP, je mi to srdečne jedno. Pravdu povediac po uverejnení CP na RP som čakal, kedy osoby okolo jazdy zakročia, takže moc sa tomu nedivým.

Reagovať

thinkpad zo dňa 14.6.2007 13:47

pekna „diskusia“ ludia…
mam taky pocit, ze tu vooobec nejde o tu depesu, ci telegram, ci co to bolo, ale ide o to, ze niektorym ludom (vsetci dobre vieme ktorym :pipi: ) vadi, ked ku trati nabehne par fotografov a vlak nafotia. Ja to urcite nebudem, nebojte sa, lebo mam to trochu odruky. Ale nerozumiem preco by to organizatorom malo vadit? Ok, ak vadi pohoda, tak si na tu masinu natiahnite vrece, a jazdite tak. Zacinam si pomaly mysliet, ze taketo jazdy sa robia nie pre dobry pocit z toho, ze sa oprasi kus historie, ale len aby mohli tito ludia potom do niekoho vyryvat, ze si siel tu masinku odfotit. Naozaj je mi to potom srdecne jedno ci budu jazdit taketo vlaky, alebo nie, ked sa bude ku tomuto pristupovat s takymto stylom…

Reagovať

feri2016 zo dňa 16.6.2007 21:34

Pán Kubíček:

Z Vrútok išiel Sv do Prahy. Bobina E499.047 do
Prahy odviezla Zeleného Antona 486.007, ktorý robil príprah Albatrosu z Prahy do Bratislavy a bude zajtra robiť príprah späť do Prahy (Parný expres J. Kocourek). Do Vrútok Sv odvezie opäť Bobina E499.047.

Otázky znejú:

Kto zaplatil Sv z Vrútok do Prahy.

Kto platí cestu 486.007 z Prahy do Bratislavy a späť (minimálne palivo teda uhlie a plat rušňovodičom a posádke).

Kto zaplatil Sv z Prahy do Vrútok.

Ak budú známe odpovede na položené otázky, môžme polemizovať o tom, kto má aké práva.

Parný expres J. Kocourek organizuje súkromná spoločnosť Ružolíci chrochtík s.r.o.

Reagovať

da001 zo dňa 20.6.2007 10:04

Téměř vše už zde bylo napsané, snad jen dodám k hoplovi. O dobrých mravech bych moc nemluvil, když si třeba představím, jak se vždycky „Účastníci zájezdu“, většinou už značně „unaveni“, vyhrnou v Havl.Brodě z vlaku a pobíhají v kolejích jako doma na dvorku. Zkrátka, my jsme někdo a Vy nám můžete..
Kubíček: Docela by mě zajímalo, jestli jsi taky platil Němcům při nedávné jízdě z Drážďan do Prahy, když sis tak lebedil, že na našich stránkách bylo uvedeno, že nejede na Masaryčku, ale na hlavák..

Reagovať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Zadajte správnu hodnotu *